Prekyba internete – pliusai

Tačiau ar visi apsiprekinę internetu  yra patenkinti, tai jau kitas klausimas. Internetines parduotuves kaip ir kitų paslaugų teikėjų teikiamos paslaugos turi ir teigiamų ir neigiamų aspektų.  Privalumai būtų tokie kaip: taupomas laikas, nereikia lakstyti po daug parduotuvių, kad palygintum prekes, kainas, užsakymas pristatomas į nurodytą vietą,  paprastai internetu perkama pigiau. Tačiau reikia pripažinti, kad kartu su internetinės prekybos apyvartos augimu, atsiranda ir daugiau nusivylusiųjų. Neretas pirkėjas skundžiasi prekės kokybės neatitikimu internetinės parduotuvės tinklalapyje pateiktiems aprašams, dydžių, spalvų  neatitikimu, nesavalaikiu pristatymu, kartais kylančiomis pirkinių ar pinigų grąžinimo problemomis,  prastu personalo aptarnavimu, vartotojų teisių nepaisymu ir  kitomis problemomis.

Daugelis pirkėjų kartą įsigiję prekę per kokią tai internetinę parduotuvę ar portalą ištisą parą yra informuojami apie įvairias akcijas, nuolaidas, išpardavimus. Dar gerai, jei tai daroma elektroniniu paštu, nors tai taip pat kartais ima nervinti, tačiau kai nakties metu gauni žinutę į mobilujį telefoną, kad ryt prasidės išpardavimas, o jau esant darbe ryte būdamas audite gauni atsiprašymą dėl nesavalaikės informacijos pateikimo, nejuokais siutina, rodos telefonas yra skirtas tik pardavimų reklamoms. Imi galvoti ar marketingo specialistai visai užmiršo padorumo ribas ir siekia užkariauti rinką bet kokiais būdais net pažeisdami vartotojų teises? Sakysite nereikia duoti savo mobiliojo telefono numerių. Patikėkit, sunku ir suprasti iš kokių šaltinių jie yra gaunami, bet ateina pranešimai iš tokių prekybos vietų, su kuriomis nesi turėjęs jokių reikalų. Tai ir glumina.

Kad internetinės parduotuvės vis populiarėja matyti ir iš to, kad jei paskelbiamas išpardavimas ypač garsių dizainerių ženklų produktų, per pirmas kelias minutes populiariausi dydžiai būna šluote iššluojami ir lieka tik labai mažų arba labai didelių dydžių prekės. Koks pirkėjų kontingentas apsipirkinėja internete sunku nustatyti, bet apsipirkinėja ir mažas ir pakankamai dideles pajamas gaunantys pirkėjai.  Tokia išvada darytina todėl, kad ne kartą teko stebėti, kai per kelias minutes nuperkamas moteriškas ar vyriškas laikrodis, kainuojantis per septynis tūkstančius litų ar bliuzelė, kainuojanti per šešis šimtus litų.

Tikėtina kad internetinės parduotuvės ir toliau sulauks didėjančio lankytojų srauto. Jau vien todėl, kad jos dažnai reklamuojasi ten, kur yra nemokami skelbimai.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *